Stories: De passie van Miriam

Mijn naam is Miriam, Twintiger.
Ik heb twee passies: sieraden van kurk maken en bloggen.
Ik blog sinds kort onder de naam: Sweet&nice things over fashion, beauty, travel en food. Ik wilde al eerder beginnen, maar er kwam er elke keer iets tussen. Wat word iker blij van helemaal als het door anderen gelezen wordt.

Maar ik maak ook zelf sieraden van kurk. Dat is mijn droom, ik maak kleins aan af al sieraden, maar durfde ze niet aan anderen te laten zien. Veel ideeën zaten ook meer in mijn hoofd en kon ik niet goed weergeven. Nu komen de ideeën van de sieraden meestal automatisch binnenstromen. Ik probeer out the box te denken bijvoorbeeld  aparte magneetslot met riem of een armband met een haak of een aparte kleuren combinatie. Mijn aller grootse droom is om mijn sieraden van kurk in vele winkels te vinden. Hoe ik op de sieraden van kurk gekomen ben? Ik wilde geen sieraden maken die ik in alledaagse tegenkwam. Ik zocht iets unieks en wat ook milieuvriendelijk is. Toen ben ik op het idee gekomen om sieraden van kurk te maken, ik begon met armbanden en later kwamen er ook ringen, kettingen en oorbellen bij. De ring van kurk draag ik zelf ook heel vaak, want ik ben dol op ringen. Kurk voelt heel zacht en natuurlijk aan en is zelfs waterafstotend. Je kan de sieraden om houden terwijl je handen aan het wassen bent. Dat vind ik zelf ideaal ik vergat vaak mijn sieraden af te doen en daardoor waren ze niet meer mooi. De sieraden zijn voor jong en oud! De kurk is afkomstig uit het Portugal Ik vind het superleuk als iemand met mijn handgemaakte sieraad om loopt. Dan is mijn doel bereikt en ik word er erg blij vanMijn collectie wordt verkocht bij Lab in Baarn en Lab Hilversum onder de naam Kurk&Mi en binnenkort ook bij concept WOAD, superleuk! Bij conecepstore Trendjetter kun je ook vinden en vanaf zaterdag 7 oktober bij conceptstore commaconceptstore.Ik hoop dat binnenkort de sieraden in nog meer concepstores of winkel verkrijgbaar zijn.


Liefs
Miriam


Instagram: @kurkmi
Facebook:@sweet & nice things
Instagram:@sweetnicethings
Website blog :https://sweetnicethings.com/

Bedankt Miriam om je verhaal met ons te delen. Willen jullie net als deze dame jullie verhaal met ons delen? Mail dit dan naar vergevelyne@gmail.com

 

8 thoughts on “Stories: De passie van Miriam”

  1. Inspirerend verhaal. Je moet het natuurlijk allemaal maar voor elkaar krijgen, en dat is Miriam toch allemaal goed gelukt met haar collectie die ondertussen op verschillende plaatsen verkocht wordt. Chapeau!

    Like

Geef een reactie

